donderdag 27 maart 2014

Lente!?!


























Wat ben ik blij met de heerlijke zonnige dagen die ons in de prille lente al te beurt vielen. Ik heb alweer in mijn t-shirt op het balkon gezeten, in de volle zon. Wanneer kun je dat nu zeggen in de eerste helft van maart? Al die lentebloemen op straat vind ik ook altijd zo gezellig. Maar al die vrolijke krokusjes overal betekenen ook dat ik binnenkort weer een jaartje ouder word. Ieder jaar een klein drama. Niet omdat ik zo aan leeftijd hecht, hoor. Je bent zo jong als je je voelt en ik voel me prima. Zal ik dit jaar nu wel of niet een verjaardagsfeestje geven? Ach, ouder word je toch en als je het niet viert, heb je helemaal niets. En dat terwijl ik er enorm van kan genieten als ons huis gevuld is met lieve vrienden en gezelligheid. Misschien toch maar gewoon...? 
In ieder geval naaide ik maar weer eens een vrolijk popje, een narcissenmeisje dit keer. Ze kan het erg goed vinden met het sneeuwklokjeselfje en de wortelkindjes.

1 opmerking:

  1. Leuk hè, nieuwe popjes maken. Je wortelkindertjes zijn ook leuk, gaaf dat knal-haar!

    BeantwoordenVerwijderen