vrijdag 7 juni 2013

Deze week zag ik...

... weer een flink stuk meer door onze ramen. Ik schafte mij een stokspons aan en zeemde voor het eerst (!) de ramen van ons eigen huis. En passant maakte ik meteen maar het hele balkon schoon. Het gaf zo'n heerlijk gevoel zo nuttig bezig te zijn en ondertussen toch van de zon te genieten. Onwillekeurig herinnerde het me aan momenten waarop ik als kind in de tuin speelde terwijl mijn moeder ramen deed. 

Op de foto hiernaast ben ik als vijfjarige voor de grap aan het ramen wassen, wat waarschijnlijk niet lang heeft geduurd. Ik had een hekel aan dat soort klusjes, was er niet handig in en kwam altijd tijd tekort om alle verhalen te spelen die ik verzon. 

Het was een heel nieuwe gewaarwording om plezier te beleven aan zo'n grote schoonmaakklus, wat overigens niet in de laatste plaats kwam doordat het er naderhand daadwerkelijk een stuk netter en schoner uitzag. Wat voelde ik me ineens VOL-WAS-SEN! 

Genietend van het uitzicht door mijn schone ramen zette ik nog maar eens een kopje thee. Relaxmomentjes moeten er ook zijn. ;-)
Kijk mee met de andere DWZI'ers bij Merula

4 opmerkingen:

  1. woon jij ook niet in een flat aan een park in L? ik herinner me een foto van je uitzicht op je vorige blog en dat was wel heel vertrouwd! geniet van je heldere uitzicht! en een leuke foto trouwens ;-)
    Marieke (threeforaparty,blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi vol-wassen inderdaad! Leuke foto

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super schattige foto zo met die laarsjes aan. Ik doe de ramen ook bijna nooit terwijl het eigenlijk zo gedaan is.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen