dinsdag 31 december 2013

Jaaroverzicht


2013 was een heerlijk jaar... met veel bezoekjes over en weer aan lieve vrienden en familie, feestjes, logeerpartijen, een mooie reis naar Barcelona, kennismaking met bijzondere natuurgebieden, inspirerend museumbezoek, verrassende theaterfestivals, fijne concerten, nieuwe en hernieuwde vriendschappen. Met twee vriendinnen van de middelbare school vierde ik twintig jaar vriendschap. Ik volgde een zangcursus en leerde eindelijk eens vilten. Nieuw werk voor Beer en mij bracht ons nieuwe ervaringen, ontmoetingen met nieuwe mensen en het verwerven van nieuwe vaardigheden. Ook om ons heen gebeurde er van alles: een pauswisseling, een troonswisseling, 1 begrafenis, 2 huwelijken en 4 baby's geboren. Maar 2013 was ook een jaar vol vergeefs wachten. Alweer een jaar waarin wij het kleine kamertje niet hoefden op te ruimen...

1 opmerking:

  1. Elke keer als ik jouw blog voorbij zie komen moet ik aan dit stukje denken. Omdat ik er wat op wil zeggen, maar dat zo lullig voelt als moeder van drie kindjes. Nou lijkt het net of het alleen maar daarom gaat, terwijl je een heel positief stuk schrijft over wat er allemaal is gebeurt. Maar ik kan er niets aan doen, force of habit, dit trekt gelijk mijn aandacht. Ik vind het gewoon heel naar voor je dat jullie zo lang wachten. Het lijkt me vreselijk, al die teleurstelling.

    BeantwoordenVerwijderen