maandag 21 januari 2013

Home Sweet Home #3


Met het winterse weer blijf ik het liefst zo veel mogelijk lekker in mijn warme huisje zitten. Sneeuw is mooi, absoluut. Maar ook onhandig, koud en als het glad wordt ook nog gevaarlijk. Gelukkig heb ik vanuit mijn huis perfect uitzicht op de kinderen die, al dan niet samen met hun ouders, zo heerlijk spelen in de sneeuw en op het ijs. Ik neem er nog een warme kop thee bij en zie de ijsbloemen op de ruit van ons balkon staan. Het leek eerst alsof de ruiten gewoon vies waren, maar door het invallende zonlicht zie ik de prachtige ijskristallen. Wonderlijk natuurfenomeen blijft dat toch...



Home Sweet Home is een initiatief van Barbaramama. Klik hier voor de andere deelnemers.

1 opmerking:

  1. Ik dacht dat ijsbloemen iets waren uit de jeugd van onze ouders, toen ze nog in kamertjes met enkelglas sliepen en de adem die ze 's nachts uitbliezen direct condenseerde...

    BeantwoordenVerwijderen