zondag 6 januari 2013

Present

Lieve bloglezers,

Vanaf vandaag ben ik weer present in blogland, met een gloednieuwe blog. Eerlijk gezegd kon ik eigenlijk na twee weken het bloggen al bijna niet laten. Wat is er veel gebeurd! Ik maakte popjes, beschilderde glas, vierde feesten, las nieuwe boeken, zag een indrukwekkende documentaire en beleefde nog veel meer avonturen. Mijn vingers jeukten. Maar eerst moest er ruimte zijn voor bezinning, en heb ik bewust me stilgehouden tot Driekoningen, totdat de periode van de twaalf heilige nachten (waarover later meer) voorbij was. Ik kwam tot de conclusie dat ik graag opnieuw wilde beginnen: een nieuwe blog met een ander concept.

De naam Rozerood is afgeleid van mijn tweede naam (waar ook mijn blognaam Roos een afgeleide van is). Maar het is ook een personage uit het sprookje 'Sneeuwwitje en Rozerood'. Dit staat enerzijds voor het persoonlijke (mijn naam) en anderzijds voor het universele (sprookjesmotieven). Of is dit nu te pretentieus? Anyway,  waar Het huis van Roos en Beer een inkijkje gaf in ons leven als pril samenwonend stel, gaat Rozerood meer over wat ik doe, wat ik maak en wat ik denk. Wees welkom en lees mee, volg en reageer. Hopelijk genieten jullie net zo van mijn blogjes als ik ervan geniet om ze te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten