vrijdag 1 maart 2013

Nieuwsflits - lente


Vandaag begint de meteorologische lente. Daar is, eerlijk gezegd, nog weinig van te zien. Het kan aan mij liggen, maar ik heb nog maar amper sneeuwklokjes of andere lentebloemen gezien. Behalve dan die leuke bolletjes, die inmiddels mooi zijn uitgekomen. Maar dat telt natuurlijk niet, want die komen van de bloemist.
Des te verwonderlijker was het, dat ik nog in hartje winter een eendenmoeder met een stel jonkies in het water aantrof. Als een echte paparazzo haalde ik snel mijn camera tevoorschijn en schoot er wat onscherpe foto's van. Na wat bijsnijden en filteren bleef er één toonbare foto over. Het bewijs - de lente is in aantocht!

3 opmerkingen:

  1. Maar waar heb je dan gekeken? Ik zie juist overal sneeuwklokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon bij ons in de buurt, in het parkje enzo... Overigens vandaag toch de eerste sneeuwklokjes gespot! :-)

      Verwijderen